Aušinimo skysčiai

Aušinimo skysčiai

Aušinimo skystis – tai vienas svarbiausių eksploatacinių automobilio skysčių. Be jo automobilio eksploatavimas būtų neįmanomas. Geras aušinimo skystis turi pasižymėti trimis svarbiomis savybėmis: neužvirti, neužšalti ir apsaugoti aušinimo sistemoje esančius metalus nuo korozijos pažeidimų.
Aušinimo skystis yra vandens ir antifrizo mišinys. Antifrizas sumažina šio mišinio užšalimo laipsnį ir kelia virimo temperatūrą, taip pat turi priedų, kad išvengti korozijos, ir tepti aušinimo siurblio sandariklius.

 

Vandeniui neužšalti ir padidinti virimo temperatūrą padeda etilenglikolis, tačiau kartais gamintojai norėdami sumažinti gamybos kaštus naudoja gliceriną. Aušinimo skysčiai dažniausiai klasifikuojami pagal VW AG TL774 standartą. G11, G12, G12++, G13 atspindi aušinimo skysčio tipą ir jam keliamus reikalavimus. Nors rinkoje galima rasti ir G48, G30, G40, GG40. Pastarieji pavadinti pagal vokiečių gamintojo Basf Glysantin sistemą. Aušinimo sistema gali būti sudaryta iš šešių skirtingų metalų: aliuminio, plieno, ketaus, vario, žalvario ir bronzos. Skirtingų automobilių sistemos yra sudarytos iš skirtingų metalų, tad būtina atsižvelgti į savo automobilio pagaminimo metus ir gamintojo rekomendacijas.
Aušinimo skysčiai turi būti keičiami reguliariai pagal aušinimo skysčio gamintojo rekomandacijas, nes, laikui bėgant, antikoroziniai priedai praranda savo savybes, automobilio radiatorius ar kitos aušinimo sistemos dalys gali būti pažeistos korozijos, o tai sukelti gedimus ir papildomas išlaidas.

Tinklelis Sąrašas

-

1-24 of 33

Puslapis:
  1. 1
  2. 2

Tinklelis Sąrašas

-

1-24 of 33

Puslapis:
  1. 1
  2. 2