DUK

 Ar Jūsų kainos yra su PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų elektroninėje parduotuvėje nurodytos su PVM.

Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?

Taip. Užsakymus galite pateikti telefonu arba elektroniniu paštu.

Ar prekės pristatymo kaina ir laikas priklauso nuo pristatymo vietos?

Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokestis Lietuvoje, išskyrus Neringą, pasirinkus pristatymą per kurjerių tarnybą: perkant prekių daugiau kaip už 110,00 Eur, prekių pristatymas nemokamas. Perkant mažiau kaip už 110,00 Eur su PVM, pristatymo išlaidos fiksuotos ir sudaro 3,77 Eur su PVM (jeigu siuntos svoris – iki 10 kg). Jeigu siuntos svoris viršija 10 kg, tokiu atveju, už kiekvieną papildomą 10 kg svorį taikoma papildoma fiksuota 2,61 Eur su PVM priemoka.

Ar gali prekes pirkti įmonė? Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip. Pirkti gali ne tik fiziniai, bet ir juridiniai asmenys (įmonės). Bet kuriuo atveju sąskaita-faktūra išrašoma.

Ar galite pristatyti į kaimus arba vienkiemius?

Prekes pristatome Jums patogiu metu į bet kurią Lietuvos vietą. Prieš atveždami pasiskambiname ir suderiname laiką.

Kaip galima atsiskaityti?

Šiuo metu internetinėje parduotuvėje Autovaga.lt už prekes galima  sumokėti naudojantis elektroninės bankininkystės sistemomis arba bankiniu pavedimu.

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip. Tiesiog uždėkite „varnelę“ pasirinkę „Prekes atvežti kitu adresu “. Įveskite kitą pristatymo adresą ir pasirinkdami pristatymo būdą užsakykite prekes.

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis talonas.

Ar galiu prekes atsiimti Omniva paštomatuose?

Prekes galite atsiimti Omniva paštomatuose, kurių išsamų sąrašą galite rasti čia.

Norėdami prekę atsiimti iš Omniva paštomatų, vieno užsakymo metu galite užsisakyti prekes, kurių bendras svoris ne didesnis nei 30 kg. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama, ar jos telpa į dėžutę. Jei prekių gabaritai didesni nei leistina - prekės pristatymas į Omniva paštomatus nebus galimas. Jei prekė ar prekės svers daugiau nei 30 kg, iš paštomato atsiimti negalėsite.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. laišką adresu eprekyba@autovaga.lt ir mes Jums atsakysime 4 valandų bėgyje.

Kur kreiptis, jei prekė su defektu (brokuota)?

Rašykite mums el. laišką adresu prekiugrazinimas@autovaga.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.

Ar pakeisite prekę, jei nustatytas gamyklinis brokas?

Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, Jūsų prekė bus pakeista į kitą arba sugrąžinti pinigai.

Pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką. 

Kaip susigrąžinti pinigus?

Prekę grąžinus mums, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, Jūsų vardo bei pavardės ir užsakymo numerio. Daugiau apie prekių gražinimą skaitykite čia. Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigus nėra.

Ką reiškia terminas „užsakymo statusas“?

1.Pateiktas
Užsakymas pateiktas, tačiau dar nevykdomas. Pirma užsakymo būsena, kuri gali vystytis pagal du užsakymo scenarijus: arba užsakymas atmetamas (kai klaidingai padarytas užsakymas, nutarus nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir kt.)., arba jis patvirtinamas (kai atliekamas apmokėjimas, tvirtinama užsakymo informacija ir teisingai užpildomi visi užsakymui vykdyti reikalingi duomenys).

2.Pradėtas vykdyti
Užsakymas pradedamas vykdyti. Jei prekė yra sandėlyje, ją pradedama pakuoti. Jei prekės sandėlyje neturime - siunčiamas užsakymas tiekėjui.

3.Grąžintas
Prekė yra grąžinta.

4.Perduotas kurjeriui
Jūsų užsakymas perduotas kurjeriui ir šiuo metu yra pakeliui pas Jus per DPD pristatymo tarnybą  arba į Jūsų pasirinktą Lietuvos pašto skyrių, Omniva paštomatą arba į LP Express 24 terminalą.

5.Paruoštas atsiėmimui pašte
Užsakymas jau paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame Lietuvos Pašto skyriuje.

6.Pristatytas į Omniva paštomatą
Užsakymas jau paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame Omniva paštomate.

6.Pristatytas į LP Express 24 terminalą

Užsakymas jau paruoštas atsiimti Jūsų pasirinktame LP Express 24 terminale.

7.Įvykdytas
Užsakymas pristatytas gavėjui pasirinktu būdu.

8.Atmestas
Užsakymas atmestas (pvz.:kai klaidingai padarytas užsakymas, kt.).

Ar galima atšaukti savo užsakymą?

Taip. Užsakymą atšauksite paskambinę mums tel. +370 683 59003 arba el. paštu uzsakymoanuliavimas@autovaga.lt. Būtinai nurodykite užsakytų prekių užsakymo numerį, kurį gavote elektroniniu paštu kai padarėte užsakymą.