Prekių pirkimo ir pristatymo informacija

 

Prekių pristatymas

 

Pristatymo trukmė ir kaina

Gavus apmokėjimą už užsakytas prekes ar pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu, prekės išsiunčiamos pirkėjo pasirinkta siuntų tarnyba ir pristatomos per užsakymo metu nurodytą laiko trukmę nuo išsiuntimo datos. Perdavę prekes kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei elektroniniu paštu. Prekes dažniausiai pristatome per 1-3 darbo dienas. Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis. Tikslesnis terminas yra nurodomas  prie kiekvienos prekės. Vilniuje, esant galimybei, prekes galime pristatyti ir greičiau. Jei dėl nenumatytų priežasčių negalime pristatyti prekių per nurodytą terminą, apie tai Jūs būsite informuoti telefonu (SMS žinute) arba elektroniniu paštu.

Prekes siunčiame už fiksuotą pristatymo kainą 3,77 Eur su PVM (jeigu siuntos svoris – iki 10 kg). Jeigu siuntos svoris viršija 10 kg, tokiu atveju, už kiekvieną papildomą 10 kg svorį taikoma papildoma fiksuota 2,61 Eur su PVM priemoka.

Šiuo metu prekes galime pristatyti su šiomis siuntų pristatymo tarnybomis: LP Express 24 (terminalai) (UAB „Baltic Post“), DPD Lietuva (Uždaroji akcinė bendrovė „DPD Lietuva“), Omniva (Post24) paštomatai („OMNIVA LT" UAB).

                                              

Atsiimkite prekes artimiausiame LP Express 24 terminale. LP Express 24 terminalų vietos (nuoroda).

 

Savitarnos terminalai - lpexpress.lt         

Apmokėjimo už prekes būdas - tik išankstinis bankinis pavedimas. LP Express 24 terminaluose gautas siuntas galėsite atsiimti Jums patogiu laiku ir patogioje vietoje. Prekes pristatome į 80 LP Express 24 paštomatus visoje Lietuvoje. Jums tereikia išsirinkti patogiausią ir arčiausiai Jūsų gyvenamosios vietos ar darbovietės esantį atsiėmimo terminalą. Maksimalus siuntos svoris iki 30 kg. Taikomi prekių dydžio apribojimai (Plotis x Ilgis x Aukštis) - 35 x 74.5 x 61 cm. Gavėjas bus nedelsiant informuojamas SMS žinute ir/arba e-laišku kai tik siunta bus pristatyta į užsakymo metu Jūsų pasirinktą LP Express 24 terminalą.

Svarbu! Maksimalus per LP Express terminalus siunčiamų siuntų svoris negali viršyti 30 kg. Prekes siunčiame už fiksuotą pristatymo kainą 3,77 Eur su PVM (jeigu siuntos svoris – iki 10 kg). Jeigu siuntos svoris viršija 10 kg, tokiu atveju, už kiekvieną papildomą 10 kg svorį taikoma papildoma fiksuota 2,61 Eur su PVM priemoka.Tačiau siuntoms, siunčiamoms į užsienio šalis, gali būti taikomi griežtesni svorio apribojimai. Juos rasite čia.

 

Atsiimkite prekes artimiausiame Omniva paštomate.

Omniva prekių pristatymo terminalas

Apmokėjimo už prekes būdas - tik išankstinis bankinis pavedimas. Jeigu norite prekes gauti  Jums patogiu metu, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio Omniva paštomato. Prekių užsakymo metu Jums reikia pasirinkti Jums artimiausią Omniva paštomatą. Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų siunta, jos tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje www.omniva.lt. Omniva taisyklės (nuoroda) ir instrukcijos (nuoroda).

Svarbu! Prekės į namus pristatomos tik darbo dienomis. Valstybinės šventės ir vyriausybės sprendimu perkeltos darbo dienos nėra laikomos darbo dienomis. Siuntos ne darbo dienomis nėra pristatomos. Dėl bankų ar kitų atsiskaitymo partnerių vėlavimų atlikti mokėjimo pavedimus pardavėjas neatsako.

Svarbu! Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Pasirinkę pristatymą nurodytu adresu, Jūs įsipareigojate prekes priimti pats. Tuo atveju, kai prekių pats priimti (pasiimti) negalite, o prekės būna pristatytos nurodytu adresu ir priimtos kito Jūsų nurodyto asmens, remiantis Jūsų pateiktais duomenimis telefonu arba elektroniniu paštu, Jūs prisiimate visą atsakomybę dėl prekių pristatymo asmeniškai ir neturite teisės reikšti „Autovaga.lt“ pretenzijų dėl prekių pristatymo.
Užsakytoms prekėms iki 110,00 Eur su PVM taikomas 3,77 Eur su PVM fiksuotas pristatymo mokestis (pristatymas Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją, jeigu siuntos svoris neviršija 10 kg). Svarbu! Maksimalus per Omniva paštomatus siunčiamų siuntų svoris negali viršyti 30 kg. Prekes siunčiame už fiksuotą pristatymo kainą 3,77 Eur su PVM (jeigu siuntos svoris – iki 10 kg). Jeigu siuntos svoris viršija 10 kg, tokiu atveju už kiekvieną papildomą 10 kg svorį taikoma papildoma fiksuota 2,61 Eur su PVM priemoka.

Dėmesio! Perkant už 110,00 Eur su PVM ir daugiau prekės visoje Lietuvoje Jums bus pristatytos nemokamai. 

Į Kuršių Neriją pristatymas papildomai kainuoja 17,38 Eur su PVM. Svarbu! Prekes pristatome ir į kitas šalis ( į Angliją, Airiją, Norvegiją, Švediją  ir t.t.). Dėl pristatymo už Lietuvos ribų kreipkitės į mūsų elektroninės parduotuvės „Autovaga.lt“ darbuotojus elektroniniu paštu (nuoroda į elektroninį paštą ir kontaktinius telefonus) ir Jums bus suteikta papildoma informacija apie siuntimo įkainius.

Pirkimo instrukcijos

Instrukcija pirkėjui, kaip pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje Autovaga.lt

Detalių paiešką galite atlikti keliais būdais.

Detalių paieška pagal automobilį. Pasirinkite automobilio gamintoją, modelį (pagal išleidimo metus) ir variklį (pagal darbinį tūrį ir galingumą). Kai tai atliksite, programa Jums atvers automobilio sandaros detalių grupes, iš kurių galėsite išsirinkti reikiamą detalę Jūsų automobiliui.

Detalių paieška pagal automobilio detalių numerius. Paieškos langelyje detalių ieškoti galite dviem būdais: pagal detalės originalų numerį, bei pagal bet kokio kito gamintojo numerį (artikulą). Pasirinkus tinkamą paieškos būdą galėsite rasti informaciją apie detalės (prekės) kainą, kiekį ir pristatymo terminus.Naršydami automobilio sandaros atsarginių dalių ("autodalys") grupes arba pasinaudodami puslapio viršuje esančia autodalių paieškos forma susiraskite reikiamą prekę. Prekės aprašymo puslapyje esančiame laukelyje "kiekis" įrašykite reikiamą prekės kiekį ir paspauskite "Į krepšelį". Prekė atsiras krepšelyje viršuje dešinėje. Kol nepatvirtinsite užsakymo, bet kada galėsite išimti prekę iš krepšelio.Tęskite prekių paiešką, kol į krepšelį "sukrausite" visas Jums reikalingas prekes. Atkreipkite dėmesį, kad visų prekių kainos nurodytos su 21 proc. PVM. Užsakymo patvirtinimui „Krepšelio“ kortelėje paspauskite "Pirkti" mygtuką. Jei lankotės pirmą kartą „Autovaga.lt“ elektroninėje parduotuvėje, užsiregistruokite (reikės įvesti vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį ir adresą, kuriuo bus pristatytos prekės). Jei jau esate užsiregistravę - prisijunkite ir sistema atsimins visą Jūsų anksčiau įvestą informaciją. Įsitikinkite, kad įvestas teisingas adresas ir telefono numeris, kuriuo galėtume su jumis susisiekti. Prekės pristatomos darbo dienomis iki 16 valandos, todėl nurodykite tą adresą, kuriuo kurjeris galėtų Jus rasti, pvz..:darbovietės. 

www.autovaga.lt elektroninėje parduotuvėje prekes galite užsisakyti visą parą, bet kurią savaitės dieną.

 

Apmokėjimas, kainos ir akcijos

 

Galite pasirinkti patogiausią Jums apmokėjimo už prekes būdą.

       

- elektroniniu pavedimu naudojantis asmenine elektronine bankininkyste arba per Paysera.lt paslaugų tiekėją. 

- įprastu banko pavedimu nuvykę į artimiausią banko filialą.

Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, įprastu būdu perveskite pinigus į mūsų sąskaitą nuėję į Jūsų pasirinktą banką. Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia nurodyti Jūsų užsakymo numerį. Sumokėjus už prekes pavedimu, užsakymo būsena į „Mokėjimas gautas“ pasikeičia ne iš karto, nes gauti mokėjimai su užsakymais nesusiejami automatiškai. Autovaga.lt darbuotojai mokėjimų patikrinimą ir patvirtinimą atlieka reguliariai, mažiausiai tris kartus per dieną (apie 8:00, 14:00 ir apie 16:00 val.).Norėdami greičiau informuoti apie atliktą mokėjimą, galite atsiųsti pavedimo kopiją elektroniniu paštu eprekyba@autovaga.lt

UAB „Autovaga“ sąskaitos rekvizitai: 

      Gavėjas: UAB  „Autovaga“

      Gavėjo kodas: 303463451

      PVM  mok.kodas: LT100009045113

      AB DNB bankas  

      Sąsk. Nr.: LT114010051002224117 

      Tel. +370 683 59003

      Mokėjimo paskirtis: reikia  nurodyti              Jūsų  prekių užsakymo  numerį.

Elektroniniu pavedimu

Kaip apmokėti užsakymą naudojantis elektronine bankininkyste per Paysera.lt paslaugų tiekėją.

Užpildykite užsakymą ir užsakymo žingsnyje „Mokėjimo būdas“ pasirinkite Paysera.lt paslaugų  tiekėją. Autovaga.lt nukreips Jus į Paysera.lt puslapį, kuriame galėsite pasirinkti norimą banką. Kai pasirinksite banką, per kurį norite atsiskaityti, Paysera.lt Jus nukreips į banko puslapį ir perduos elektroninės bankininkystės sistemai duomenis apie sumą, kurią reikia apmokėti. Elektroninės bankininkystės puslapyje prisijunkite įprastu būdu ir sistema jau bus Jums suformavusi mokėjimą už išsirinktas prekes. Patvirtinus mokėjimą, elektroninės bankininkystės puslapis užsidarys, o Jūs vėl sugrįšite į Autovaga.lt elektroninę parduotuvę. Prisijungimo prie elektroninės bankininkystės duomenys naudojami tik prisijungimui prie banko puslapio, o grįžtant į Autovaga.lt neperduodami.

Apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Jūsų naudojama asmenine elektroninės bankininkystės sistema. Atkreipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje reikia nurodyti Jūsų užsakymo numerį.

Pasirinkus šį mokėjimo būdą, Jūs turėsite į mūsų sąskaitą pervesti užsakymo vertės pinigų sumą. Tai galėsite padaryti prisijungę prie savo banko elektroninės sistemos arba bet kuriame banko ar pašto skyriuje. Sumokėjus už prekes pavedimu,  užsakymo būsena į „Mokėjimas gautas“ pasikeičia ne iš karto, nes gauti mokėjimai su užsakymais susiejami ne automatiškai. Autovaga.lt darbuotojai mokėjimų patikrinimą ir patvirtinimą atlieka reguliariai, mažiausiai tris kartus per dieną (apie 8:00, 14:00 ir apie 16:00 val.). Norėdami greičiau informuoti apie atliktą mokėjimą, galite atsiųsti pavedimo kopiją elektroniniu paštu eprekyba@autovaga.lt

Šiuo metu Autovaga.lt  elektroninėje parduotuvėje už prekes galima  sumokėti naudojantis šiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: tiesioginis mokėjimas per Paysera.lt (Mokėjimai.lt) sąskaitą, Swedbank interneto bankas  (AB bankas „Swedbank“), SEB internetas  (AB „SEB bankas“), Interneto linija  (AB „DnB bankas“), Netbank Nordea  („Nordea Bank Lietuva“), Danske Bank  (Danske Bank A/S Lietuvos filialas), Citadele internet bankas  (AB „Citadele bankas“), SB linija  (AB „Šiaulių bankas“). 

Kai pasirinksite mokėjimo būdą ir užmokėsite už prekes, užsakymas bus galutinai patvirtintas ir pradėtas ruošti. Gavę apmokėjimą, prekes išsiųsime pirkėjui per kurjerių tarnybą. Apmokėjimui pasitvirtinus, gausite pranešimą apie Jūsų užsakymo būklę. Kurjerių tarnybos prekes  pristato darbo valandomis. Prieš pristatant prekes pardavėjo atstovas (siuntų tarnyba) susisieks su Jumis ir dar kartą patikslins pristatymo sąlygas. Valstybinės šventės ir vyriausybės sprendimu perkeltos darbo dienos nėra laikomos darbo dienomis. Siuntos ne darbo dienomis nėra pristatomos. Dėl bankų ar kitų atsiskaitymo partnerių vėlavimų atlikti mokėjimo pavedimus, pardavėjas neatsako. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (ID kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

 

Prisijungimo paskyros atnaujinimas

 

Savo kontaktinę informaciją nesunkiai galima pakeisti pasirinkus meniu esantį laukelį „Mano duomenys”. Teisingai suvedus prisijungimo duomenis, ir prisijungus, atsidarys kliento asmeninių duomenų skyriaus darbalaukis  „Mano darbalaukis“, kuriame Jūs galite matyti savo pirkimų eigą ir atnaujinti duomenis.